Yazdıklarım sadece sözcük değil. Aynı zamanda insan eti ve kanı. Yazdıklarımda nefret ve acı var kökleri tecrübe ve inanmışlığa dayalı olan. Sözcükler bu deneyimi silemiyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beatrice savaş gönüllüsü olarak çalıştığını yazmıştı. Karşı çıktım ama insanın ülkesi için bir şeyler yapması gerektiğini söyledi. "Kimin ülkesi?" diye sordum ona -annemi açlıktan öldüren, seni süründüren, Helen'in bir fahişe olmasına, kardeşimiz George'un bir lağım faresi gibi ölmesine göz yuman ülke mi?
Hızla kafamı ona doğru çevirmiştim, birbirimize iki dünyayı birbirinden ayıran bir körfezin iki yakasından bakar gibi baktık. Kötü bir kadın olduğumu düşünüyordu! Ama biliyordum ki henüz köleliğe teslim olmamış bir kadındım ben.
Evlilikten önce erkeklerin kadınlarla ilişkilerinin olabildiğini düşündüm, kimse bunun yanlış bir şey olduğunu söylemezdi, ne de olsa "erkeğin elinin kiriydi". Kimse "yollu", "kötü yola düşmüş", "ziyan olmuş" erkeklerden bahsetmezdi.