Yasemin Tok

Yasemin Tok
@withmelati
kitap, kedi, yağmur, çay
Okuduğunuzdan haz almazsanız o sadece bilgi düzeyinde kalır, renk vermez, kimlik inşa etmez. Kimlik inşa edici şey manevî hazdır.
Sayfa 63 - Turkuvaz Kitap·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Doğa, halk edilmiştir ve insana mesaj verir. Ağaç, toprak ve tüm gök cisimleri insana hakikatı fısıldamak için yaratılmıştır.
Sayfa 30 - Turkuvaz Kitap·Kitabı okudu
Zekâ, sevgiyle bilenir. Sadece sevince anlayabileceğimiz şeyler vardır.
Sayfa 12 - Turkuvaz Kitap·Kitabı okudu
Okumak zihni ve ruhu genişletir. İyi kitaplar, iyi sohbetler, iyi insanlar bizi kendimizin ilerisine taşır.
Sayfa 11 - Turkuvaz Kitap·Kitabı okudu
Puan vermedi·466 syf.··
Beğendi
·
2024 19. kitabı
·
35 günde okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2024 09:46
-1.Dünya Savaşı sırasında yoksul bir çiftçinin oğlu olan Georgi, Rus hanedanlığından birine düzenlenen suikaste engel olunca hayatı tam tersine döner. Kendisini birkaç gün sonra Kışlık Saray’ın önünde, Rus çarının oğluna hizmet ederken bulur. Georgi meraklı, yakışıklı, genç bir delikanlıdır ve gönlünü güzel bir prensese kaptırması o kadar da uzun sürmez ayrıca tek sorun köylü olması da değildir, savaş vardır ve Rusya çok büyük bir tehlike altındadır. Herkes krallığı yok etmeye çalışırken, Georgi ve güzel prenses göç ve sürgünle dolu bir hayatta kalma mücadelesi verirler. -John Boyne çok sevdiğim ve her kitabını okumak istediğim yazarlardan biridir. Bu kitaba da kesin biraz üzüleceğim, ağlayacağım diyerek başladım ve öyle de oldu. Kitapta olay aşk değildi. Üstten bakınca aşk üzerine kuruluydu ama asıl olay Georgi’nin tek başına yaşadığı duygulardı. Yanında kim olursa olsun, o hep tekti ve kendi dünyasındaydı. Bazen sevdiği kadının ona yaptığı şeyleri doğru bulmadım, bazen Georgi diğerleri tarafından böyle davranılmayı hiç hak etmiyor dedim ama o her zaman cesur ve sadıktı. En korktuğu anlarda bile çok cesurdu. En güçsüz olduğu anlarda bile güçlüydü. En üzgün ve çaresiz hissettiği anlarda bile dik durup birilerinin ona dayanmasına izin verdi. Kimse onun elini tutmazken o hep birine tutunmak istedi. Olayların en başında bile tek istediği arkadaşını korumaktı. Özetle kitap beni çok üzdü ama yine de en sevdiklerim arasına ekledim…
Romanovlar’ın Son EviJohn Boyne · Delidolu · 2019247 okunma