q

q
@wlate
Yıl 2***, ben ölüyüm
Bugün burada yapılan cahilce paylaşımlar insanların deprem bölgesine sadece şov yapmak için gittiğini gösteriyor.O gün insanlar öldü bugün vicdanlar ölüyor..
q
İnsanoğlu asla vicdana gelip karşılıksız iyilik yapmaz..