Esasında iki beden tek ruh yaşamamalı insan hayatını. Gün geçtikçe anlıyor oldum, ne denli bir yanılgıya düştüğümü. Sürekli yanlış anlaşılan ve incitilen bir ruhun tek ruh olduğu nerede görülmüş? Bilakis kasten cinayete maruz kalmıştır. Ama sizler, kendinizi hala aşkın olduğuna inandırmak isterseniz de şunu söyleyebilirim :
İstediğiniz şeyin olmadığını “bilmedikten” sonra, onu arzulamakta özgürsünüz.
Çünkü insanın hiçbir şeyi farkında olmaması, her şeyi bilmesinden daha iyidir.
-D.
“Aşkını anlamadığımı mı sandın Liza?” diyordum , “Hepsinin farkındayım, fakat ilk adımı senin atmanı istiyordum; tesirim altında olduğunu biliyordum ve bu yüzden aşkıma minnet duygularıyla karşılık vereceğinden,
beni sevmek için kendini zorlayacağından korkuyordum.”