senem

senem
@woshis
qui vivra vera
Hayatımı, bir sigara gibi orta yerinde fırlatıp bir yenisiyle değiștiremezdim ki.
Sayfa 136·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Herkesin, bütün canlıların, ister hayvan olsun, ister insan, şefkate gereksinimi vardır."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Yalnızca kötülüğün en dibine inenler, erdemin doruklarına varabilirler.
Sayfa 97·Kitabı okudu
"Karanlıktan herkes korkar, ama karanlıktakilerin aydınlığa çıkarılması gerekir."
Sayfa 66·Kitabı okudu
"Hayatta hiç kimseden, hiçbir şeyden korkmamayı öğrenmek gerek," diye devam etti. İpnotize olmuş gibi, gözlerimi gözlerinden ayırmadan dinliyordum. "Tanrı'dan başka. Ben hiçbir șeyden korkmam. Kendin olmayı ancak öyle öğrenirsin. Bu hem basit, hem de çok zordur. Sadece kendin olmak."
Sayfa 58·Kitabı okudu