wiia.ayse

wiia.ayse
@wqtae
BLOCK3 - Affetmem
Aslında unutmak kolaydı, Özlemek diye bi'şey hiç olmasaydı
Müzik
Reklam
yanındayken değerimi bilmezsen değerimi bildiğin gün yanımda olma
Bizi çekemeyen eyeliner çeksin 🤙🏻🤙🏻
Uyu artık O başkasının mesajına gülüyor
varlığımdan haberi yok, yokluğumu nası' farketsin