wiia.ayse

wiia.ayse
@wqtae
Bu "seneye görüşürüz" diyenler kadar cringe insanlar yok ya
Reklam
nasılda sildik sırıtarak güldüğümüz mesajları
Herkes yeni yıla girsin sen kalbime gir
varlığımdan haberi yok, yokluğumu nası' farketsin
şarkılar sokaklara, sen ise bana aitsin.
Reklam