WUNDERSMİTH || YORUM
10/10
·416 syf.··
2020 15. kitabı
#masaldankitaplik || @domingoyayinevi Merhabalar! Şuan hem neşeli hem de hüzün içindeyim. Neşemin sebebi canım Wundersmith öyle muhteşem bitti ki yüzümdeki gülümseme bir müddet kalacak gibi. Hüznümün sebebiyse 3. kitap yani Hollowpox’ın 2021’e kadar elimize ulaşmayacak oluşu. Nasıl bu kadar bekleyeceğim hakkında en ufak bir fikrim yok çünkü resmen bomba gibi bitti. 3. kitabın elimin altında olmasını o kadar çok diliyorum ki anlatamam. Aşırı bir merak sardı içimi. Of 2021’in çabuk gelmesini dilemekten başka çare yok elimde. Neyse bu dert yanmaları bir kenara bırakıp artık kitaba geçeyim. Öncelikle kapağından bahsedeyim. Zaten serinin orijinal kapağında çok ufak değişiklikler yaparak basmışlar. Ben açıkçası kapağı beğendim. Zaten kitabı okuduktan sonra kapağı çok daha anlamlı geliyor size. Çevirisi de ilk kitaptan çok daha iyiydi bence. İlk kitaptaki ufak pürüzler -ki bunlar rahatsız edici değildi bence- bu kitapta yoktu. Kitabın akıcılığında ise diyecek sözüm yok çünkü tek oturuşta bitebilecek kıvamda olduğunu size temin edebilirim. Resmen sayfaları soluk soluğa okudum. Son 100 sayfada kalbim gümbür gümbürdü resmen. Bazen kitaba ara vermek durumunda kalıyordum ama kitaptan ayrı kalmak öyle zor geliyordu ki aklım hep kurgunun içinde takılı kalıyordu resmen. Kısaca konusundan da bahsedeyim hemen. Bildiğiniz üzere ilk kitapta imtihanlarla ilgili bir süreç ele alınmıştı. Bu kitap da imtihanlardan sonrasını yani Wunce akademisinde yaşananları işlemiş. Morrigan ve 8 arkadaşı Wunce akademisine katılmaya hak kazanırken Diktatör müdireleri sebebiyle pek de umdukları saygıya kavuşmuyorlar ne yazık ki. Morrigan ilk kitaptakinden çok daha zorlu bir sürece girerken kendisi hakkındaki fikirleri ve olduğu durumu sorgulamaya başlıyor. Hatta kendisinden nefret edecek boyuta dahi
1000Kitap
WundersmithJessica Townsend · Domingo Yayınevi · 2020401 okunma