wusiunx

wusiunx
@wusiunx
Istırabım sen de
Biliyorum, konuşacak bir şeyimiz yok ama yine de gözlerini al, gel! Elindeki yarayı, suskunluğunu, acemiliğini Beni birisi severse inanmam, seni birisi severse utanırsın; bilmediğin bir hastalığa acımak için bile olsa, gel! Biliyorum, konuşacak bir şeyimiz yok ama ıstırabım sen de, mutlaka, al da gel...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
unutamıyorum
çok özledim
Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum.
Sen, sana olan aşkımı göremeyecek kadar kördün. Bense sana olan aşkımı söyleyemeyecek kadar dilsiz.