Kitap çok güzel bir uyarlamaydı. Yazarın dili çok akıcıydı ve çevirmen çok güzel çevirmiş bence. Kitabı çok kısa sürede bitirdim. Sadece kitabın ilk sayfalarında biraz bocaladım çünkü hikayeyi tam kavrayamamıştım ama sonra o da geçti. Çok beğendim gerçekten okurken çok iyi zaman geçirdim.
GeekerellaAshley Poston · Yabancı Yayınları · 20201,892 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben kitabı genel olarak beğendim bazı bölümleri çok karışık ilerlerlese de kitap genel olarak güzel bir kitaptı. Okurken gerçekten keyifli zaman geçirdim. Özellikle John'un kardeşinin hikayesini çok beğendim. Beni derinden etkiledi keşke kanser mevzusu bu kadar uzamasaydı kitap daha akıcı olabilirdi.