gelmemeyegidenkadın

gelmemeyegidenkadın
@xastedo
Eskiden bir yıldızmış. göğünü yitirmiş. `𝑎𝑛ı 𝑑𝑒𝑓𝑡𝑒𝑟𝑖𝑚♡•777•I adore nature İnsan her daim eve dönmek istiyor, İnsan bazen evdeyken bile eve dönmek istiyor...
Modern hayat, rötgenciliğin ve teşirciliğin kutsal olmayan kısmına benzer. İnsanlar, sürekli olarak kendi içlerini ve dışlarını yayınlıyorlar.
Reklam
sen aydınlatırsın karanlığı bir şekilde ateş yakarsın karanlığın içinde "gözlerini göreyim..lütfen gözlerini göreyim" " ateşe ver..karanlığı ateşe ver"
Zarif olmak her zaman her yerde samimi ve kaliteli olmaktır
"Her şey zihnimde bir düzene ve bir yere kavuştuğunda,artık hiçbir şeyi dikkate değer bulmamaya,gördüklerimi artık görmemeye başlayacağım." -Italo Calvino
Çok şey borçluyum kendime. Öncelikle bolca 'teşekkür', arkasından "ben sana demiştim" ile başlayan sitem cümleleri...Ne zaman öğrenicem ben büyümeyi? Ne zaman kabullenicem affedicem kendimi? Ya da boşver artık övunmenin vakti gelmedi mi? Yoruldum bu saklambaçtan..Uzun zamandır kendi düşüncelerimden kaçmaktan yoruldum. Ne çok şey yaşandı. Ne kadar çok hayal kurdum. Ne kadarı yıkıldı? Kaçı hâla savaşta ?
Reklam