Çok şey borçluyum kendime. Öncelikle bolca 'teşekkür', arkasından "ben sana demiştim" ile başlayan sitem cümleleri...Ne zaman öğrenicem ben büyümeyi? Ne zaman kabullenicem affedicem kendimi? Ya da boşver artık övunmenin vakti gelmedi mi? Yoruldum bu saklambaçtan..Uzun zamandır kendi düşüncelerimden kaçmaktan yoruldum.
Ne çok şey yaşandı. Ne kadar çok hayal kurdum. Ne kadarı yıkıldı? Kaçı hâla savaşta ?