Eskiden bir yıldızmış. göğünü yitirmiş.
`𝑎𝑛ı 𝑑𝑒𝑓𝑡𝑒𝑟𝑖𝑚♡•777•I adore nature
İnsan her daim eve dönmek istiyor, İnsan bazen evdeyken bile eve dönmek istiyor...
Nefret ettiğim bir şey daha varsa, oda insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırınızı sorup, " iyiyim," demenizi beklemeleridir.