gerçekten eğitim sistemi, ekonomi ve diğer konularda her şekilde başarısız bir ülkeyiz. bugün hocanın kendince işlediği ders olan ama işlenmeyen derste herkes konuşup telefon ile uğraşırken kenarda kitap okuyorum diye hocamdan kitabı kafama yedim. içinde gram sevgi olmayan kişiler öğretmen olmasa olur mu?