cuma encu

Sevgi
bana kitap gonderebilecek kimse yok mu ya
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu kadar mı zor birlikte yaşamak…. Aynı gök yüzüne bakıp, aynı topraklarda yaşayıp nefes alıp vermek, bu kadar mı zor??? Kendimizden olmayanı ötekileştirmek, farklı görmek hep bi üstünlük gösterme çabası… Biri der yakın yıkın biri der aman boş ver zaten başlarına ne gelirse hak ediyorlar…bunları işittikçe gördükçe inan ki kendi insanlığımdan tiksiniyorum…İnsan avazı çıktığı kadar bağırmak istiyor bazen,YEETTERRRR diye…Yeter bu düşmanlık yeter bu öfke bu nefret bu kinn….Yeter bu sonu olmayan ölümlere…Hem hani KARDEŞTİK, nerde kaldı o hiç dilimizden düşürmediğimiz Türk-Kürt kardeştir sözü...Kardeş demek; aynı acıya üzülmek aynı sevince gülümsemek değilmidir…Unun parmağına çöp batsa senin yüreğin yanar… kardeş dediğimiz bunu gerektirmez mi? Bunları yazarken bile aman Türk kardeşim aman Kürt kardeşim kırılmasın incinmesin diye düşünmek bu kadar mı zor?? Daha kaç kere ölmemiz gerekiyor ki? Kaç acı, kaç ana feryadı gerekiyor? Kaç şehit, kaç ölü aklımızı başımıza getirecek? Yeter artık; bu toprakların mezarlıkları çoluk çocuk,genç ölülerle doldu yeterrrr…..