Xerryxz

Xerryxz
@xerzy
Vaktim yok, evde yalnızlığım bekliyor ...
Reklam
Yaşanmamış bir fotoğrafını çekelim güldüğümüzün ...
Kaybolmuş bir köpek ilanı gibi kaldım şu dünyada.
Göreceksen şimdi gör beni Çünkü tabutlar ışık geçirmez
O şarkıyı hatırladınmı yağmur Aklımın dehlizinde bir o var sanki.
Reklam