Esra Nur

Esra Nur
@xesraesrax
Beni yaratan elbet yolumu gösterir.
Şöyle ki beş önemsiz saniye, biri için dayanılmaz bir işkenceyken, öteki için yüce bir sevinç kaynağı olabiliyordu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın bir başkasından iyi bir öğüt aldığı gün, asla yitirilmiş bir gün sayılmaz.
İnsanoğlunun kafası, içinde yaşadığı dünyayla her zaman tam uyum içinde olmaz.
Yaşamımızın bütün günlerini bir yerden ayrılmakla, birbirimize “yarın görüşürüz” sözlerini söylemekle ya da dinlemekle geçiriyoruz ve bir gün gelecek, bunu kaçınılmaz olarak son kez yapacağız, yarın görüşürüz dediğimiz kişi yarına çıkmayacak ya da yarın görüşürüz demiş olan biz yarına çıkmayacağız.
Rahat olabilmek için uyumak zorunda kalmasak ne iyi olurdu sayın başkan.