“Çıkalım ve daha efendi insanlar olalım, daha ahlaklı insanlar olalım, birbirimize daha fazla saygı duyalım, sürtüşme noktalarını en aza indirerek aramızda bir konuşma kültürü geliştirelim” demiyor da o zehirli dil tarikatinin müntesipleri;bölüyor, ayırıyor, tahkir ediyor. Diğerini alçaltarak kendini yükseltiyor. Sömürge valilerinin, vardıkları kıyılarda sömürgeleştirdikleri uluslara uyguladığı yöntemler her ne ise, onu benimsiyor. Diğerini insanlıktan uzaklaştırıyor ve böylece onun üzerinde uygulayacağı şiddet ve zulmü rasyonalize ediyor
Kesinlikle hayatımıza çok farklı bir yerden dokunan bir kitap,bayıldım,bir nefeste bitirdim.Hayata, kişilere,olaylara bakış açınızı değiştirip sizi daha anlayışlı daha duyarlı biri haline getirecek bu kitapla bu kadar geç tanıştığım için biraz üzüldüm doğrusu.Bu kadar gürültülü bir çağda kişinin sadece kendisinin değil başkalarının da sesini duyabilmek için bir aracı.Kesinlikle okuyun okutun önerin
YavaşlaM. Kemal Sayar · Kapı Yayınları · 202013,3bin okunma
Dünyayı aklın penceresinden gören adamlar, kendi kendilerinden gizlenir ve içlerindeki o berbat boşluğu fark etmezler. Ancak bir gün duygusal, bedensel ve manevî açıdan nasıl da fakir kaldıklarını görür ve büyük bir buhran yaşayabilirler. İşte bu, ‘erkeğin krizi’dir.