Halil Bekçi

Halil Bekçi
@xfiree
Öfkenin çirkin yüzüylesin , canın sıkılacak.
Hayatın bir anlamı var, boşuna yaşamıyoruz; ölümün de bir anlamı var.
Sayfa 352·Kitabı okudu
Reklam
"Zenginler hiçbir zaman asılmazlar. İpe gidenler hep fakir ve yalnız olanlardır."
Sayfa 314·Kitabı okudu
Özgürlüğün bütün nimetlerinden yararlanan bir insanın, özgürlükten yoksun olmanın ne demek olduğunu bilmesi imkansızdır.
Sayfa 181·Kitabı okudu
"Yüzün kirli olduğu için utanmamalısın; ama yüzünü temizlemeyip, kirli tutuyorsan işte o zaman utanmalısın."
Sayfa 172·Kitabı okudu
"Bu dünyada yaşarken arkamızdan konuşanlar, öldüğümüzde tabutumuzu zambak çiçekleriyle süslerler. Neden yaşarken vermezler o güzel çiçekleri?"
Sayfa 144·Kitabı okudu
Reklam