Nur.

Nur.
@xnurellax
& kâinatın kaygan zemininde kimseye tutunmayacaksın
İnsan, en çok severken insandır..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ben tanrıyı dindarların yüreklerinde ölü buldum.” -Nietzsche
Kendini arayan, yitirmeden bulamaz.
Sezai Karakoç