Sude Nur

Sude Nur
@xsudee
ne yapsam kurtuluş yok bu yaşamak utancından.
Reklam
herkes herkese kimse olunca dünya denen bu katılık daha da küçülecek
her şey derin uykuda rüya biziz sabaha dek işittiğim dalga sesleri gözümü ayıramadığım sis kaplı deniz diriliğe doğru kışkırtsın isterdim uyuşturuyor bizi sudan başka şiir kalmayacak bizden sonra nasılsa Narkissos ve Hypnos iki güzel ölüm
taklidi değil tekrarıyız tüm bildiklerimizin
döne döne inerken yere yıldızlar dilinle mühürle beni her şey kestirilemeyen bir insanlık hali yaşamak belki bu yüzden hayret verici
Reklam