^^♥MiRa♥^^

^^♥MiRa♥^^
@xxmira
《Merkür Kedisi》 aşkitommm balım cnm knkmmm
Çok konuşmaya gerek yok, herkes kimliğini cebinde, kişiliğini bende taşır
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sıkıntı yok ben yalnızda yürürüm, (SEN AYAK ALTINDA DOLAŞMA YETERRR)
Kafam dağınık olabilir ama, Kimi nereye koyduğumu unutmam!!
UNUTMA NEDEN GİTTİ DEDİKLERİNDE ÇOK SEVDİ AMA BEN ŞEREFSİZ BÜNYEM KALDIRMADI DİYECEKSİN☻☻
CEHHENEME BENLE GELMEYECEKSEN GÜNAHLARIMDAN SANANE!!!