Yağmur Kar

Yağmur Kar
@xxyagmur
"İnsan,düşleri öldüğü gün ölür.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz sahi neden sevmiyoruz birbirimizi?
Ölenler ölümü bilmez,ölüm kalanlar içindir..
"Herkes ne diyecek?.. Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız hale sokmaktan başka ne yaptı.?"
Böyle bir çağın insanı olmak, imtihan olarak hepimize yeter.