yagmur

yagmur
@y0whtx
Bir çeşit intihardı bizimkisi, yaşayarak ölümü arzulamak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Simsiyah gökyüzünün, beyaz parlak yıldızlara karşı otursak seninle izlesek saatlerce, sen gökyüzüne ben sana baksam.
Sana giden bütün yollar bana kapanmış gibi.
Ve ölüm tek kurtuluş olduğu için Tanrı intiharı yasakladı.
“Herkez" yazanların hepsi niye geri zekalı çıkıyor