yagmur

yagmur
@y0whtx
Ve ölüm tek kurtuluş olduğu için Tanrı intiharı yasakladı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Herkez" yazanların hepsi niye geri zekalı çıkıyor
Kudurtmuşuz derken? Kuduz aşılarının yapılmadığını anlamana sevindim .dd
Gönderi kullanım dışı
Ya siktir amk keli. Uğraşmak isteseydin arkadaşına cevap verirdim diyorsun, isteğin cevap vermekle alakası varsa şuan Nesrin'e cevap verdiğine göre uğraşmak istiyorsun. Ha fakat uğraşmak istemiyorum diyip kendinle çelişmen aşırı saçma. Bir de Allah aşkına kendin İngiltere prensiymişsin gibi cevap verme Allah'ın orangutan kılıklı at hırsızı, yüzünü görseler köpek sanıp mama atarlar önüne gelmiş neyin havasını yapıyorsan artık.
Gönderi kullanım dışı
Ben maviyim ve kalbimde senin gökyüzünü taşıyorum.