Ya siktir amk keli. Uğraşmak isteseydin arkadaşına cevap verirdim diyorsun, isteğin cevap vermekle alakası varsa şuan Nesrin'e cevap verdiğine göre uğraşmak istiyorsun. Ha fakat uğraşmak istemiyorum diyip kendinle çelişmen aşırı saçma. Bir de Allah aşkına kendin İngiltere prensiymişsin gibi cevap verme Allah'ın orangutan kılıklı at hırsızı, yüzünü görseler köpek sanıp mama atarlar önüne gelmiş neyin havasını yapıyorsan artık.