Merhaba bikaç gündür yazmıyorum, bugün güzel bi gündü. İş çıkışı famişle görüştük sonra yürüdük bayağı ardından dönüşte Okanı gördüm yine gözgöze geldik sonra yönünü değişti, eve geldim Ömer hoca benle görüşmek istediğini söyledi yarın onunla görüşücez sonrasıında gece 12 gibi Merve mesaj attı Okan ona mesaj atmış yarın müsait olunca ara beni demiş çok merak ediyorum ne dicek diye. Çok yorgunum inşalalh rabbim hayırlısını nasip eder benim için. Recep maaşımı tam yatırdı bu arada gecenin en güzel haberi buydu ajajajjaja neyse Rabbime şükürler olsunn anamı ve meryemimi çok seviyorummm.