Yahya arman

“Burada hiç kimse hasta değil,burada sadece herkes kendi dünyasında yaşıyor.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Hayat acıdır,”dedi. “Ama o da geçecek..”
İçimde bir şey,gözlerinin önünde annesi olmadığı için etrafındaki bütün dünyanın kaybolduğunu sanarak ağlıyordu.
İnsanoğlu gerçekten de çocukluğunda istediği şeyi bir gün başarabilir,ama o gün hiçbir zaman gelmiyor..