SEVMEK, KURU KURUYA
'SENİ SEVİYORUM'
DEMEK DEĞİLDİR.
O yokken, varmış gibi yaşayabilmektir
biraz. O bunu duysa, görse üzülür diyebilmek,
Eylemlerimizi onun penceresinden
Okuyabilmektir.
O türk filmindeki klişe sonuna kadar haklı,
Emek aşktan daima büyüktür.