yamurr

yamurr
@yamurdgl
Biz Türküz,tarihimize ve en yakın mazimize dayanarak "Türküz" der ve bundan haklı bir iftihar duyarız.
Elimi kaldıracak gücüm yokken bu olanlarla başa çıkmaya çalışmam beni çok yoruyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafam allak bullak olmuş.
Bazen sadece olup biteni bir köşede oturup izlersin. Elinden hiçbirşey gelmez,bu da çok can yakar.
Günaydın
Artık sabahlara kötü uyanmak gerçekten, istemiyorum