Senin hiç uyurken nefes alıp verişini kontrol etmek zorunda hissettiğin kimsen oldu mu kulaklarınla ya da gözlerinle? Bunlara tarifi zor acıların bıraktığı endişe mi dersin yoksa kaybetmek korkusunun ulaştığı son nokta mı? Bu yüzden, kaybedecek gücü olmayanlar 'kayıp' olmak ister.