yaren

GUN OLUR ASRA BEDELİ ANLATABİLCEK VAR MI
Reklam
herkesin kötü zamanında yanında olmaya çalışan ama kendi kötü zamanında yanında kimseyi bulamayan o kız
annemin gözyaşının sebebi olan herkesten nefret ediyorum
artık bir defteri açmaya bile üşendiğim için içimi buraya döküyorum