ne desem fuzuli

ne desem fuzuli
@yasanmaz
ne ölümsüz* benim bana benzeyişim.
saklanmak keyiflidir bulunmamak ise felaket
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bir jilete bütün hayatımı anlatıyorum
bir şekilde birlikte yaşamayı öğreneceğiz
hayata hafif bakışlar atmayı öğreneceğiz
hiç kimsenin uykusu olmamanın sevinci