"Birini özlemenin bu kadar çok yolu olması çok ilginç. Yaptıkları şeyleri ve oldukları kişiyi özlüyorsunuz ama aynı zamanda onların gözündeki varlığınızı da özlüyorsunuz. Yaptığınız ve söylediğiniz her şeyin güzel, eğlenceli ve önemli olmadını. Ne kadar önemsendiğinizi."
"Herkes için konuşmak doğal bir eylemdir. Biri bir şey söylediğinde nasıl cevap vereceklerini bilirler. Ama sanki benim beynimden ağzıma giden bütün yollar hasarlı, ender rastlanan bir tür felç gibi."