"insan çabalayarak kimsenin kalbine giremez, çünkü sevdiren Allahtır. fedakarlıklar, emekler, sevginin çokluğu, güzellik gibi unsurlar sadece vesilelerdir. yoksa nasibinde, muhabbet bile edemezsin. keza kalpler Allahın elindedir, o izin verirse anca kalbin ısınır, birini seversin."