Yasir..

Yasir..
@yasirefe
Toprak beni bassın bağrına; ben ise sensizliğin yaşattığı tüm acıları....
İnsanın gönlü neredeyse, bütün emeli de oradadır...
Reklam
Can
Kendi içime yürüyorum rastladığım tek kişi sensin..
Can
Cibran'a, bunca dert canını yakmıyor mu, diye sorduklarında şöyle demişti: "İnsanın iki kalbi vardır: biri kanar, öbürü tahammül eder.."
Can
ne ağzımın tadı var ne canda huzur, gönül nasıl bir kederdesin..
Aşk
Can..
Bu sensizliğin bu sessizliğin gürültüsü çok ağır kalp dayanmıyor