Y.K

O benim için hayırlı olsa zaten bende kalırdı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaybettim diye üzülme. Kaybettim diye üzüldüklerinin yerine daha iyisini verecek Rabbin kalbine.
Ben beyazı sevmezdim, babamı beyaz içinde götürdüler benden.🖤
Bazı yaralar çok derin, dikiş tutmuyorlar...
Herkes geçer diyor, geçer mi Olric? Herkes ne bilir acımı, herkes ne bilsin acımızı.