Hiç mi insan insan olamaz
insanlık ne demek biri bana anlatabilir mi
Hiç mi karşılıksız birşey olmaz
İyi yürek hiç mi konuşmaz
Cesaret hiç mi ses çıkarmaz
Susmak neye merhem tutar
Yürek acıyı tanırdı, insanı neden tanımaz
Dili, dini, ırkı yüreğe seslenişi mi var
Haykırmak istiyorum, bağırmak
Göklere,evrene , karanlık gölgeye,
Sonu olmayan sonsuza,
Bilmediğim görmediğim herşeye,
Bağırmak.. boğazım yırtılırcasına...