Büyük ihtimalle biz hakkımızla mesleğimizi kazanana kadar çeyrek asrı devireceğiz.
Kaç mevsim, kaç bahar, kaç yaz geçecek.
Biz bunların farkında bile olamayacağız.
Belki de modern hayatın en kötü tarafı da bu...
Bir şeyler elde edene kadar bize verilen ömrün 4/1'ni kullanıyoruz.