Kitaplar benden hiçbir zaman bıkmaz. Zaman içinde, tamamen iyileşmemi sessizce bekleyerek bana bir çözüm sunarlar. Kitapların en güzel özelliklerinden biridir bu.
Işık ve karanlık aynı şeyin birer parçası. Hayatımız boyunca bir mutluluk bir mutsuzluk deneyimleriz, dans edercesine. O yüzden pes etmeyip devam ettiğim sürece, gözyaşlarıyla da kahkahayla da dolu anlar yaşayacağım kesin.
Artık daha fazla karmaşık ilişki istemiyorum ve şimdiki anda tatmin bulamamaktan, geçmişe takılmaktan ya da yeni ilişkilerden beklentimin yüksek olmasından sıkıldım.
..Öyle bir noktaya geldim ki birini sevmek ile sevmemek arasındaki farkı anlayamıyorum.