“Titan ırkı inanışında ölü bir bedeni gömmek ya da geride bırakmak diye bir şeyin söz konusu bile olmadığını iyi biliyordum. Binlerce yıl önce Titanlar bilinç hakkında yeterli bilgiye sahip değilken, ölen Titanların bilinçlerinin farklı bir evrene gittiğini ve kı- yamet zamanı geldiğinde bu evren ile diğer evren arasında bir kapı açılarak eski ve yeni bilinçlerin bir araya geleceklerine inanıyorlardı. Bedensiz olan bilinçlerin bir an önce bu evrene geri gelerek yeniden bedenlenebilmek için kıyameti erkene almaya çalıştığına inanan eski Titanlar, kıyameti geciktirmek için ölen Titanları yakmadan önce kafalarını keser ve böylece başsız bir bedende bilincin sonsuza kadar yok olarak kıyamete müdahale edemeyeceğine inanırlardı. Bu yüzden Titanlar bir Titan cesedini asla tek parça halinde bırakmaz ve gömmezlerdi. Önce başı kesilen ceset, hiç bekletmeden hemen yakılırdı.”