Yazın izlediklerim~✨
Film:
1-Trainspotting(1996)
2-Bohemian Rhapsody (2018)
3- The Freedom Writers (2007)
4-The Saw 2 (2005)
5-10 Things I Hate About You (1999)
6-Truman Show (1998)
Bu kitapta kazuma dan nefret etmeye başladım. Tabi ilerleyen bölüm ve kitaplarda bu durum değişir belki çokta emin değilim. Yato bir şey yapmıyor düzgünce duruyor ama Yatoyu suçlayacak yer geziyor onu suçluyor. *Düzgünce düşünemediği içinde etkisi var bir de.* Babası büyücü diye üstüne gidiyor iyi de kendisi seçmedi ki babasını. Diğer şeyse Hiyoriyle olaylarına karışıyor. Hiyori de bunun farkında sen ne karışıyon. Her neyse olaylar devam ediyor. Ve Yato da babasının peşine düştü bakalım neler olacak.
Yato üzümlü kekim saf mısın yoksa insaflı mı? Senin yerinde olsam şimdiye pes ederdim cidden. Üçüncü kitabı ilk ikisine göre daha heyecan vericiydi. Çok beğendim yato'nun pes etmemesine sınır olsam da sonun da iyi bir sonuç alması sevindirdi beni. Bakalım diğer kitaplarda neler olacak.
Noragami 3Adachitoka · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2017175 okunma
Bu ciltte de hem güldüm, hem hüzünlendim. Yavaş yavaş yatonun geçmişine yaklaştıkça ne kadar zorluk çektiğini fark ediyorum. Bunda öyle oldu neler çekti de böyle oldu dedittirdi. Yeni kargaşa yeni karakterlerde gelmeye başlıyor bakalım diğer cilt nasıl olacak.
Noragami 7Adachitoka · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2018112 okunma