Işığında Değildim
Şeker atayım dedim çayımın içine,
Tuz ile yandım, sıcağında eğildim…
Acı olmuştun, anladım seni içince…
Seninle yandım, sıcağında değildim…
Senin de sonun var, tıpkı çayım gibi…
Bardağım, çay sensin, bir uyum gibi..
Az şekeri içinde görmek, huyum gibi..
Seninle kırıldım, tadında değildim…
Demlikten dökülensin su ile birlikte,
Tatlanmadın, küp küp şeker içinde..
Benim içime, bir karanlık gibisin de,
Seninle karardım, ışığında değildim…