Ben Ahmet Suat... Sivas ta yaşamaktayım. Sivas`in ilçesi olan Zara`daki bir lisede Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni olarak görev yapmaktayım... Çocukluğumdan beri yazma-okuma benim en büyük alışkanlığım ve zevkimdir... Çok küçük yaslarda annemin teşviki ve yol göstericiliğiyle günlük yazmaya başlamıştım. Bu belki de hayatımdaki övündüğüm tek şey. Kendimle yüzleşmeyi, kalemimi kuvvetlendirmeyi o yaşlarda öğrendim.