Ben hep çocuk sahibi olma seçeneğinin yaşlılık için sevgi kredisi biriktirmeyi ve genlerimizi sürdürmeye dair biyolojik ihtiyacimiza ve yalnizliğimıza çare bulma isteğini temel alan bencilce bir seçenek olduğunu savunmuşumdur. Gezegen için gereksiz ve iznini almadan dünyaya getireceğimiz varlığın geleceğini hiç düşünmeyen bir eylem. Bu anlamda, doğmak bana maddelerini okumadan bir sözleşmeyi imzalamak gibi geliyor. Büyümek de bu maddeleri yavaş yavaş tanımak. Bazıları harika, bazıları da korkunç.