Hikâyelerin gücü içimde derin bir netlikle yankılanıyor. Gerçekler ve veriler yeterli değil: Akıl perdesini aralayan ve kalbe, kemiklere, kadim bilgeliğe ulaşan anlatılara ihtiyacımız var. Bizi özümüze geri döndüren, bizi uyandıran hikâyelere. Belki de farkında olmadan tanıdığımız gerçekler vardır ve hikâyeler, onları hatırlamamızı sağlayan anahtarlardır.
Benim için yazmak, bu eski hikayelerin içine dalmak ve geçmişin ötesine, reddedildiğim, incindiğim, zarar gördüğüm ve parçalandığım, acı çektiğim, mücadele ettiğim zamanlara bakmak anlamına geliyor. Tek yaptığım yazmak ve ortaya iyi bir iş çıktı. Umarım bu kitap ruhlarınıza dokunmuştur. Hepinizi çok seviyorum. Her türlü geri bildirime minnettarım. Benimle paylaştığınız her şey çok şey ifade ediyor.