Bir sonbaharda girmiştin hayatıma
İlkbaharı yaşatmıştın
Şimşek gibi çaktın bahtıma
Yağmurları yağdırıp gittin
Ben sana demiştim gidişin iyi değil diye
Yıllar oldu gideli eğer resmin olmasa
Yüzünü bile unutacağım
Gözlerin hep aklımda ama
Bak onu unutmamışım
Ne güzeldi gözlerin, yüzüne de ne yakışırdı
Çok bekledim seni, inan çok bekledim
Her yağmur yağdığında
Cezveyi her elime alışımda kapı çalınacak diye bekledim
Onun içindir sen gideli kahveyi hep taşırırım ben
Ne ocağım temiz kalır ne kavanozda kahvem
Gözlerim ummadığım yerlerde aradı seni
Aradı bulamadı seni
Eğer bulsaydım kahve içelim diyecektim
Şu karşıda bir teyze vardı onunla içerdik ikindi kahvelerini
Ne yazık ki geçen ay onu da kaybettim
İnan nasıl yalnızım koskoca evde tek başıma kalmışım
Bir akşamüstü çekip gittin
Seni nasıl özledim bir bilsen
Giderken elveda bile demedin bir kahve içimi ne olur gelsen gelsen.