3 Temmuz 1998’de İstanbul’da doğdu. Çocukluk yıllarından itibaren yazıya olan ilgisi hiç bitmedi; önce akrostişlerle başladı, sonra arkadaşlarını ana karakter yaptığı hikâyeler yazdı, zaman ilerledikçe bunlar roman olarak paylaştığı dünyalar haline geldi. Yıllar geçtikçe yazmak, onun için sadece bir hobi olmaktan çıktı ve hayatının merkezine yerleşti.
Eğitim hayatında zaman zaman yönünü bulmakta zorlandı ama yazar olmak istediğinden hiçbir zaman şüphe duymadı. Karşısına çıkan tüm engellere rağmen yazmaktan hiç vazgeçmedi ve hâlâ da yazmaya devam ediyor. Söylentilere göre, hikâyelerini gizli gizli kaleme almaktan büyük keyif alıyor.
Eğer Olsaydı, yazarın basılı ilk kitabı.