O insanları artık yadırgamıyor ve insanların kendi içgüdüsel arzularını bastırmak için hani şu Freud'un psikolojik projeksiyon adını verdiği yöntemi kullandıklarını düşünüyorum. İnsanlar hayal güçlerinin esiri olan bu nevi dedikoduları üçüncü kişilerin şahsında dillendirerek yaşadığı varsayılan o ilişkilerdeki hisleri, adına şehvet,arzu ,ne dersek diyelim, kendileri yaşıyorlar gibi hissediyorlar.
Bunu, bilim insanları söylüyor,ben değil. Dedikodu yapmanın tatlılığı,vazgeçilmezliği de buradan geliyor aslında.