Bugünkü öğretmenlik biçimimizi değiştirmezsek, karşılaştığımız her soru için
-sistemi suçlayabilir
-her gün oflaya puflaya işe gidebiliriz
-nadiren keyfimiz yerinde olabilir
-bir araya geldiğimizde eğitim sisteminin ne kadar kötü olduğu muhabbetleri yapabilir
-sınıfta bizi geren çocukların gelecek yıllarda da germelerine izin verebiliriz