Çok ergence yazılmış üstü kuru yazılmış yazı yanlışları dolu olan bir kitap güzel değil tavsiye etmiyorum kitabı okunmuyor ya o kadar saçma kurgulanmış ki kitap İlk başlarda çok güzel başlayıp sonradan kötü gidiyor yazı tipini kastediyorum çok yapmacık ve çok basit kitabın daha ortasındayım bitirmeye çalışıyorum maalesef sonu güzel bitiyor herhalde ama çok ergence