Yıllar önce okumuştum, altını çizdiğim biryer de yok ama hatırladığım tek şey eğitici bir kitap,o zamanın zorlukları içinde edinen bilgiler kullanıma değer, okumanızı öneririm.
Babaannesi ölen, annesi ve babası sürekli kavga eden, engelli bir ikiz kardeşi ve Ucuz adında bir kedisi olan Küçük Martin'in hayatının küçük bir kısmını okuyoruz. Sesi güzel olduğu için kilise korosunda ilahi söylüyor ve burada başına bir olay geliyor. Ben pek beğenmedim açıkçası, rahatsız edici bölümler vardı. Tavsiye etmem.